Місткий електро-SUV: ID.6 Volkswagen

ID.6 – задньо-або повнопривідний середньорозмірний електрокросовер і, за сумісництвом, перший представник ID-лінійки Volkswagen’а з трирядним компонуванням салону, який поєднує в собі привабливий дизайн та сучасну технічну «начинку».

 

Місткий електро-SUV: ID.6

Основна цільова аудиторія автомобіля – сімейні міські жителі, що йдуть в ногу з часом і трепетно ставляться до екологічної ситуації у світі.

Офіційна прем’єра моделі ID.6, створеної спеціально для китайського ринку, відбулася у квітні 2021 року на міжнародному Шанхайському автосалоні, проте її концептуальний провісник під назвою I.D.Roomzz був представлений світовій громадськості навесні 2019-го, причому на виставці в Шанхаї.

Платформа та ходова

В основі цього Volkswagen лежить модульна електрична платформа MEB (Modulare E-Antriebs-Baukasten) з кузовом, що несе. Силова структура «візка» на 94% складається з високоміцних сортів сталі, а деякі елементи виконані з алюмінію.

MEB-платформа для VW ID.6

За замовчуванням електро-SUV забезпечується незалежними пружинними підвісками «по колу» з пасивними амортизаторами та стабілізаторами поперечної стійкості: на передній осі – стійками типу МакФерсон, на задній – п’ятиважільною системою. У вигляді опції машину можна укомплектувати адаптивним шасі DCC з електроннокерованими амортизаторами.

Цікаво, що якщо спереду автомобіль оснащується дисковими гальмами, що вентилюються, то ззаду – більш простими барабанними механізмами (хоча ABS, EBD та інша електроніка є вже в «базі»).

Розмір та вага

У довжину ID.6, залежно від варіанту виконання, налічує 4876-1891 мм, завширшки не перевищує 1848 мм, а у висоту досягає 1679-1680 мм. Колісна база п’ятидверки тягнеться на 2965 мм.

У спорядженому вигляді машина важить від 2150 до 2395 кг, залежно від модифікації, а її повна маса перевалює за 2.8 тонни.

Місткість та ергономіка

За замовчуванням салон електрокросовера має семимісцеве компонування – з ергономічними передніми кріслами, повноцінним диваном на другому ряду, регульованим «по санчатах» у поздовжньому напрямку, та двомісною «гальоркою», що більше підходить для дітей.

інтер'єр салону АйДі Шість

Сидіння та багажник фольксваген ID.6 компонування внутрішнього простору багажний відсік електромобіля ID.6

У вигляді опції на середньому ряду можуть бути встановлені два «капітанські» сидіння з підлокітниками, регулюваннями та іншими «благами цивілізації».

В арсеналі п’ятидверки – правильний формою багажник з добротною обробкою, об’єм якого при трирядній розкладці складає всього 202 літри. Сидіння двох задніх рядів складаються в абсолютно рівний майданчик, а граничні можливості вантажного відсіку в такому разі розширюються до 1820 літрів.

Технічні характеристики

Для шостої моделі електро-Volkswagen’а пропонуються три «силові» версії на вибір, що відрізняються одна від одної не тільки потужністю, але й іншими параметрами:

ID.6 132 kW RR

З 0 до 100 км/год базовий електрокросовер прискорюється через 9.4 секунд, максимально розганяючись до 160 км/год, а на одній на одній зарядці він здатний проїжджати до 460 км шляху (за застарілим циклом NEDC).

При використанні «швидких терміналів» заповнити електроенергію до 80% можна лише за 40 хвилин, проте повна зарядка від звичайної розетки триватиме 9.5 годин.

ID.6 150 kW RR

Такий автомобіль розмінює першу «сотню» за 9.1 секунд, його «максималка» не перевищує 160 км/год, а «дальнобійність» досягає 617 км (за циклом NEDC).

На станціях швидкого заряджання «наситити» батарею з 0 до 80% можна за 40 хвилин, але зарядка від побутової розетки займе не менше 12.5 годин.

ID.6 230 kW 4WD

З 0 до 100 км/год такий електро-SUV вистрілює через 6.6 секунди, але його максимальна швидкість складає ті ж 160 км/год (обмежена електронікою). Запас ходу на одній зарядці у п’ятидверки становить 540 км (за циклом NEDC).

При заповненні електроенергії від звичайної розетки знадобиться приблизно 12.5 години, проте на «швидких станціях» на підзарядку батареї до 80% піде не більше 40 хвилин.

Різниця між Crozz та X-версією

Як уже було зазначено, цей електрокросовер, розроблений спеціально для китайського ринку, причому в Піднебесній він пропонується одразу у двох версіях на вибір: на північному спільному підприємстві FAW-VW випускається модель ID.6 Crozz, а на СП SAIC-VW на півдні країни – ID.6 X.

У технічному плані обидва варіанти повністю ідентичні один одному, проте за рахунок різного оформлення бамперів Crozz на 15 мм довше, ніж X (4891 мм проти 4876 мм).
В цілому зовнішність моделей виконана в єдиному стилі, проте відрізнити їх не складе особливих труднощів – у них різні фари і ліхтарі, решітка радіатора і дрібний декор.

Усередині Crozz і X мають практично однакові салони, за винятком трохи різної форми передньої панелі та вентиляційних дефлекторів. Щодо вантажопасажирських можливостей у них абсолютний паритет, як і щодо оснащення.

Комплектації та ціни

На український ринок електрокросовер завозиться з кінця 2022  причому в нашій країні пропонують обидві версії – і X, і Crozz.

Найдоступніший задньопривідний ID.6 Crozz зі 180-сильним електродвигуном обійдеться у суму від ≈ 40 000$, а ось аналогічну X-модель продають за ціною від ≈ 41 000$.
Цінник на повнопривідні версії e-SUV від Volkswagen’а варіюється від 40 000$ до 50 000$  – тут уже все залежить від “апетиту” конкретного перевізника.
Що стосується обладнання, то навіть у базову комплектацію входять: шість подушок безпеки, віртуальна комбінація приладів, медіацентр з 12-дюймовим екраном, тризонний клімат-контроль, 19-дюймові легкосплавні колеса, ABS, ESP, аудіосистема з шістьма колонками повністю світлодіодна оптика, підігрів передніх крісел та багато іншого.

Оцініть статтю
х-авто - все про електромобілі
Додати коментар