Оновлений електрокросовер Nissan Ariya

Nissan представив інноваційний автомобіль,  оновлений електрокросовер Nissan Ariya, який являється на цей час кращим передовим рішенням компанії,  в галузі електромобілів та втілює всі останні технології.

Оновлений електрокросовер Nissan Ariya

Ariya – перший у своєму роді електричний кросовер від Nissan – пропонує потужне прискорення і плавну, тиху роботу а також інтер’єр з гостинною, розкішною атмосферою. Системи автономного водіння, що зменшують стрес, послуги та безперервна зв’язність підвищують впевненість на дорозі і створюють приємну атмосферу для водія та пасажирів. Завдяки гарантованому запасу ходу до 610 кілометрів (за циклом Японії WLTC, за умови гомологації), Ariya стане ідеальним співпартнером як для щоденних поїздок, так і для тривалих подорожей на далекі відстані.

Плавна та потужна присутність на дорозі

Залишаючись вірним спадщині Nissan, яка полягає в створенні ексклюзивних та вражающих автомобілів, Nissan Ariya створив абсолютно нову платформу для електромобілів, оптимізовану для забезпечення виняткової керованості. Акумуляторна батарея розміщується під центром автомобіля, щоб забезпечити низький центр ваги та близький розподіл маси спереду та ззаду. Плоский дизайн батареї та інтегрований перетинний брус у батарейному корпусі дозволяють Ariya мати рівну підлогу та вражаючу жорсткість конструкції. Компоненти підвіски оптимізовані для забезпечення стабільного керування та комфортної їзди, а також для погашення вібрацій та шуму, що потрапляють у салон.

Крім передових технологій, які забезпечують м’яку та розслабляючу поїздку, Nissan Ariya також має функцію e-Pedal, що дозволяє водію запускати автомобіль, розганятися та гальмувати до зупинки, використовуючи лише педаль акселератора.

Салон

Комфортно має бути й у сенсі простору. За зовнішніми габаритами Ariya майже повністю збігається з X-Trail: 4595 мм завдовжки, 1850 мм завширшки. Але інтегрована в силову структуру підлоги батарея розсунула колеса електричного кросовера до кутів кузова, розтягнувши базу до 2775 мм — плюс сім сантиметрів до звичного кросоверу з ДВС. Тому в акумуляторному паркетнику заднім пасажирам сидиться набагато вільніше. Людей практично нічого не стискує: під ногами ідеально рівна поверхня, над головою місця багато, в колінах вільно. І залазити дуже зручно: двері відчиняються майже на 90 градусів, а отвір широкий.

Електрична платформа із вбудованою в підлогу батареєю забезпечила розтягнуту колісну базу і, як наслідок, вражаючий простір на задніх сидіннях.

У поздовжньому напрямку диван не регулюється, проте у спинки можна змінити кут нахилу, встановивши одне з двох положень. Само собою, передбачений відкидний підлокітник із підсклянниками. А з тильного боку тієї ж рухомої консолі розташовані USB-порти форматів А і С, а також кнопки триступеневого підігріву сидінь. Ще приємно здивували багатошарові акустичні шибки, встановлені навіть у задні двері, — на ходу має бути тихо.

Пасажирьскі місця

Після посиденьок на просторому другому ряду багажник електрокара викликав деяку тривогу під час першого знайомства. Так часто буває у китайських автомобілів: у жертву зручності задніх пасажирів приносять місткість вантажного відсіку. Але виявилось, що Ariya не розчарує господарського власника.

Багажник

Зрозуміло, що похили двері (до речі, з сервоприводом) прикрадають частину корисного простору, а незалежна задня підвіска в комбінації з силовим приводом піднімає рівень підлоги. Але загалом 415-літровий багажник не виглядає скромним. Тут є жорстка полиця, підсвічування з двох боків, пара гачків для пакетів та ніші з боків. На нижньому рівні – практичний органайзер, а при складанні спинки виходить майже ідеально рівний майданчик.

Жаль тільки, запасне колесо не передбачили. Для Китаю, можливо, вистачає ремонтного набору з компресором, а для українських доріг хотілося б мати як мінімум «докатку».

e-4ORCE: Комфорт та керованість без жодних компромісів

Моделі Nissan Ariya з подвійним електромотором та повним приводом отримають найсучаснішу технологію управління всіх коліс e-4ORCE власної розробки компанії. Завдяки точному керуванню видачею потужності та гальмуванням для забезпечення плавності та стабільності, e-4ORCE підвищує впевненість водія, слідуючи заданій траєкторії руху майже на будь-якій дорожній поверхні, не потребуючи зміни стилю водіння або керування. Наприклад, при руху на сніжних дорогах автомобіль може точно слідувати задуманій лінії руху водія, завдяки високоточному керуванню моторами та гальмами. Завдяки такій впевненості у володінні автомобілем на різних дорожніх покриттях, водіння стає більш приємним та безпечним.

Інженери налаштували технологію точного керування e-4ORCE та подвійні електромотори, щоб забезпечити неперевершений комфорт їзди. Застосування регенеративного заднього гальмування до звичайного регенеративного гальмування на передньому моторі, яке використовують у типових електричних та гібридних системах сьогодні, дозволяє мінімізувати ризики перекидання та зсуву автомобіля.

Крім оптимізації розподілу моменту між передніми та задніми колесами, система застосовує незалежне керування гальмівною силою на кожному з чотирьох коліс для максимізації бічної сили, яку створює кожне з коліс. Це забезпечує бічні маневри, які точно відповідають намірам водія з мінімальними корекціями керування.

Сучасний водійський досвід із використанням передових технологій та зниженим рівнем стресу

ProPILOT 2.0 – нова версія технології допомоги водію від компанії Nissan. Вона являється системою активної допомоги водію, що допомагає тримати автомобіль у межах смуги руху, керувати на автострадах  на ходу, підтримувати заздалегідь встановлену швидкість та дотримувати безпечної відстані до транспортного засобу попереду. ProPILOT 2.0 йде далі, дозволяючи уважним водіям зняти руки з керма у певних умовах, зменшуючи навантаження та стрес водія при руху по однополосній автостраді. Крім того, технологія також підтримує такі завдання як рух у багатополосному режимі, виконання обгону та виїзд з автостради.

Система має сім камер, п’ять міліметрових радарів та 12 ультразвукових сонарів, які виявляють розмітку дороги та об’єкти навколо автомобіля, дозволяючи здійснювати рух без участі водія по визначеному маршруту, утримуючись у потоці руху. Вона здійснює безпечні та ефективні зміни смуг з підтвердженням водія за допомогою простого натискання кнопки. ProPILOT 2.0  використовує спеціальну антену “плавник акули” для отримання точного позиціонування за допомогою GPS, що допомагає забезпечити гладке, передбачуване керування під час роботи.

ProPILOT 2.0 використовує систему навігації та високодеталізовані 3D-карти, щоб визначити стан дорожнього покриття, напрямок руху та обмеження швидкості, автоматично налаштовуючи швидкість руху автомобіля для безпечної та безперебійної поїздки. Система моніторингу водія, яка розташована на кермі, перевіряє, чи водій уважно спостерігає за дорогою, коли використовується функція руху без участі водія. Крім інтуїтивного відображення на приладовій панелі та інформації на прозорому екрані, стан системи  показується в кабіні за допомогою передового підсвічування: біла підсвітка вказує на звичайне ручне керування або включений інтелектуальний круїз-контроль; зелена – на рух з активною допомогою водію; а синя – на активований режим руху без участі водія з допомогою зміни смуг.

Під час руху у режимі з участю водія та використання попередньо визначеного маршруту, ProPILOT використовує широкий обсяг даних тривимірних карт, щоб утримувати автомобіль у центрі смуги з вищою точністю. Ці дані також дозволяють надавати більше допомоги водію під час руху на поворотах, використовуючи дані про кривизну дороги для безпечного руху по сліпих поворотах, що ще більше знижує напругу водія.

Функція Navi-link пропонує ще більш покращений досвід порівняно зі звичайним ProPILOT. За допомогою додаткових даних дорожніх умов та технології датчиків, система може забезпечити гладкий рух на однополосній автостраді. Підключаючись до системи навігації та використовуючи дані дорожніх карт, система допомоги водію з активною участю може автоматично регулювати швидкість автомобіля на основі обмеження, встановлені на дорозі. Крім того, система може адаптувати швидкість руху автомобіля з урахуванням майбутніх дорожніх умов, наприклад, плавно знижуючи швидкість перед гострим поворотом, що надає всім пасажирам приємний досвід поїздки.

Після досягнення пункту призначення, ProPILOT Park допомагає зменшити час паркування,  впізнає вільні місця для  та скеровує автомобіль у них. Паркування здійснюється у три простих кроки, що робить паркування вперед, заднім ходом і паралельне паркування надзвичайно простим.

ProPILOT Remote Park розширює можливості системи допомоги водію, дозволяючи паркувати автомобіль ззовні за допомогою спеціального інтелектуального ключа. Це дозволяє водію та пасажирам виходити або входити в автомобіль з легкістю, уникнувши необхідності згинатися, щоб уникнути пошкоджень дверей в тісних місцях.

Nissan Ariya також оснащений додатковими інноваційними функціями безпеки 360 градусів, такими як унікальний Nissan Safety Shield, що включає інтелектуальний монітор “Панорамний огляд”, інтелектуальне попередження про зіткнення спереду, інтелектуальне аварійне гальмування та інтелектуальний аварійний гальмівний пристрій ззаду.

Передові технології для спрощення керування

Nissan Ariya втілює філософію компанії Nissan про проектування автомобілів навколо водія, зробивши їх інтуїтивними та захоплюючими. Це включає оснащення його останніми засобами підключення, включаючи новий інтерфейс людина-машину та оновлення програмного забезпечення через повітря.

Як приклад того, що Ariya сприяє безшовному досвіду та комфорту, водії можуть перевіряти стан батареї Ariya зі зручності свого столу під час сніданку і насолоджуватись ранковою кавою. Зі встановленою точкою призначення система Інтелектуального планування маршруту надсилатиме нагадування, коли час рушати, щоб день був розпланованим. Під час руху система контролює стан доріг та пропонує альтернативні маршрути, щоб зберігати час. За допомогою смартфон-додатка NissanConnect можна заздалегідь налаштувати систему клімат-контролю Ariya так, як зручно водієві, ще до входу в автомобіль.

Під час наближення до Nissan Ariya з Інтелектуальним ключем розблоковуються двері. Зовнішні передні та задні ліхтарі, а також емблема Nissan, автоматично увімкнуться, сигналізуючи, що автомобіль виявляє присутність водія.

Об’єднання інформації на горизонтальній площині в новій інтерфейсній панелі Nissan Ariya

На інтерфейсній панелі Nissan Ariya представлено два дисплеї: 12.3-дюймовий монітор інструментів та 12.3-дюймовий центральний дисплей, розташовані вздовж одного горизонту. Відображаючи різні фактори інформації на одній горизонтальній площині, дана система дозволяє легко сприймати інформацію, не відволікаючись водію від дороги. Ці два дисплеї мають форму хвилястої лінії, щоб забезпечити зручний доступ до важливої інформації про автомобіль, такої як стан батареї, запас ходу та навігація.

Горизонтальна інтерфейсна панель Nissan Ariya

Покращений інтерфейс головного дисплею

Головний дисплей Nissan Ariya має один з найбільших повноцінних дисплеїв у своєму сегменті. Він відображає схожу інформацію, яка представлена на інструментальному дисплеї, що забезпечує чітку інформацію про їзду в полі зору водія, не відволікаючи його уваги.

Місце водія

Голосові команди та розуміння мови

Власники Nissan Ariya можуть активувати систему, просто сказавши “Hello, Nissan” або “Hey Nissan”(доступно й “Привіт Ніссан”, якщо вибрати управління українською мовою), і отримати інформацію про автомобіль або налаштувати маршрут подорожі, включно з пошуком цікавих місць, за допомогою голосу. Операції в автомобілі, такі як вибір плейлисту або налаштування температури салону, можна легко виконати без того, щоб відводити погляд від дороги. Команди Nissan Ariya виконуються за допомогою гібридної системи голосового визнання на основі розуміння природної мови, що дозволяє користуватись звичайними розмовними реченнями. За підключення до Wi-Fi, система може отримати доступ до хмарних даних, щоб краще розуміти унікальні запити водія.

Функції “Alexa” для зручного керування

Під час поїздки додому водій може звернутись до “Alexa”, щоб виконати різні функції між автомобілем та домом. Наприклад, відкрити гаражні ворота або включити освітлення в будинку.

Віддалене оновлення програмного забезпечення для Nissan Ariya

Система віддаленого оновлення програмного забезпечення автоматично оновлює різні програми в автомобілі без необхідності звертатись до сервісного центру. За допомогою періодичних оновлень у реальному часі, Nissan Ariya завжди працює на повну потужність. Подвійна банківська система пам’яті навіть дозволяє виконувати оновлення прямо під час руху. Оновлення завантажуються та зберігаються в окремому банку пам’яті. Після підтвердження завантаження система переключається на оновлений банк пам’яті. Оновлення застосовуються швидко і легко, забезпечуючи безшовний досвід оновлень та інтеграцію нових функцій.

Вищезазначені характеристики актуальні станом на липень 2020 року. Назви моделей, функції та характеристики можуть відрізнятися залежно від ринку.

Функція руху без рук

Можлива можливість руху без рук при перемыщенню у одній смузі, за умови, що водій залишається уважним до дороги попереду і готовий негайно взяти кермо вручну, якщо цього вимагають умови дороги, руху транспорту та автомобіля.

Застереження: Функція руху без рук не доступна в тунелях, де не може бути встановлений сигнал GPS, на швидкісних автодорогах без фізичного розділення руху в протилежних напрямках, на вузьких дорогах з поворотами, на пунктах збору плати або злиття смуг. При в’їзді на ділянку дороги, де рух без рук недоступний, система попередить заздалегідь, щоб водій міг взяти кермо вручну.

Оцініть статтю
х-авто - все про електромобілі
Додати коментар