Найкращі компанії з виробництва електромобілів 2023 року

У 2022 році продажі електромобілів досягли рекордного рівня, і оскільки щороку на ринок з’являється все більше моделей, ця тенденція, ймовірно, збережеться. Майже кожен великий автовиробник пропонує електромобілі, тоді як інші продають лише електромобілі. Але з такою кількістю виробників на вибір, покупці можуть запитати: «Які найкращі компанії з виробництва електромобілів мені варто розглянути?»

1. Tesla Motors

Tesla Motors була відповідальною за відкриття ринку електромобілів для широкого використання, і наразі вона є найпопулярнішим виробником електромобілів з великою перевагою. Хоча Tesla Roadster був  першим електромобілем, що поставила фірма, більш практичний седан Model S підняв автовиробника на новий рівень. Він започаткував багато характерних рис Tesla, від великого інфотейблу до довгого запасу ходу на однім заряді акумулятора і прискорення, що притискає крісло до спини.

Значки Тесла

Далі прийшов Tesla Model X – перший від Tesla SUV, і досі один з небагатьох електромобілів з можливістю перевезення до семи пасажирів. Характерні двері-крила яструба на задній частині виглядали круто, але виявилися проблематичними, оскільки вони іноді відкривалися під дивним кутом і заважали власникам кріпити предмети на даху. Тим не менше, Model X є однією з найбільш продаваних моделей Tesla до сьогодні.

Седан Model 3 був спробою Tesla зробити доступний електромобіль для мас. Це була перша Tesla, який використовувала стриману філософію інтер’єру компанії:  якомога менше кнопок і дозвіл центральному сенсорному екрану виконувати більшість управління. Цей екран має вертикальну структуру, на відміну від горизонтальних екранів у S і X. Спочатку Model 3 рекламували за початковою ціною $35,000. Однак перші версії не тільки коштували близько $20,000 більше, але Model 3 зі стандартним запасом ходу стала рідкістю. Було вироблено лише невелику кількість таких автомобілів, і їх було досить важко замовити. В даний час Model 3 коштує приблизно $44,000. В кінці 2019 року Tesla випустила компактний позашляховик під назвою Model Y. Він був заснований на Model 3 і виглядав майже ідентично, за винятком наявності причіпного гачка ззаду та додаткового вантажного простору.

Tesla знаходиться в процесі виробництва та поставки електричного вантажівки Semi Truck для комерційного використання, тоді як абсолютно новий Roadster і майбутній Cybertruck, натхненний науковою фантастикою, стверджуються, що з’являться в майбутньому. Cybertruck – перша спроба автовиробника створити електричний пікап; час покаже, чи його сміливий дизайн і особливості більше для зовнішнього вигляду чи для корисності.

2. Ford Motor Company

Компанія Ford Motor спробувала свої сили у світі електромобілів з Ford Focus Electric, але він мав невеликий запас ходу – до 185 км. У пізніших модельних роках. Ford вражаюче вплинув на ринок з введенням Mustang Mach-E для модельного року 2021. Початково використання імені Mustang для електричного позашляховика викликало незадоволення серед фанатів Mustang, але як тільки пристрасті вщухли, Mach-E виявився одним з  улюблених електромобілів серед жителів США. Він отримав нагороду Edmunds Top Rated Luxury EV 2021 року.

Значки логотип Форд

Ford продовжив  роботу з Mach-E, представивши ще один вдалий продукт – F-150 Lightning. Зафіксувавши ідею зі сторінки того ж плану, F-150 Lightning позичив свою назву від бензинового варіанту вантажівки F-150 SVT Lightning з кінця 1990-х до початку 2000-х. Повністю електричний Lightning поєднав у собі корисність та потужність вантажівки F-150 з тихішим безвикидним електродвигуном. Він був відзначенний нагородою Edmunds Top Rated Best of the Best 2023 року.

У 2020 році Ford оголосив, що він уклав партнерську угоду з Volkswagen для співпраці у сфері електромобілів на європейському ринку. Підконтрольний компанії виробник автомобілів класу люкс, Lincoln, ще не оголосив про виробництво електричного транспортного засобу.

3. General Motors

Компанія General Motors розпочала виробництво сучасних електромобілів наприкінці 1990-х років з печально відомого EV1. Це був невеликий електричний автомобіль, який, можливо, був передчасним, оскільки на той час ринку електромобілів та інфраструктури для зарядки не існувало. Крім того, виготовлення EV1 було занадто дорогим для GM, щоб отримати прибуток. Перейдемо до 2017 року, коли автовиробник представив Chevrolet Bolt EV. Час виходу Bolt був набагато кращим – він з’явився на ринку після успіху доступного за ціною Nissan Leaf та революційного Tesla Model S, обидва довели, що споживачі починають цінувати електромобілі. Bolt EV пропонував запас ходу понад 320 км, корисний вантажний простір та доступну ціну.

Початкова вартість стартової комплектація була оголошена на рівні 30,000 доларів в США. Він не був найкрутішим електромобілем на дорозі, але це була надійна опція для тих, хто хотів автомобіль з великим запасом ходу. Важливою було те, що він випередив Tesla Model 3 на ринку на кілька місяців. З часом Bolt постійно оновлювався і з моменту його випуску запас ходу був збільшений, внутрішній та зовнішній вигляди були покращені.

Позашляховик під назвою Bolt EUV,пожертвував декілька кілометрів запасу ходу на користь більшого простору і сучасних технологічних особливостей. Edmunds визнав значущість Bolt і назвав його найкращим електромобілем за версією Edmunds Top Rated Electric Car 2023. У Chevrolet є кілька інших електромобілів в планах, включаючи компактний Equinox EV і позашляховики середнього розміру Blazer EV та повнорозмірний пікап Silverado EV. Ці майбутні автомобілі будуються на платформі Ultium від GM, яка є модульною батарейною архітектурою, що дозволяє створювати спеціалізовані електромобілі різних розмірів.

GMC Hummer EV позиціонується як “гало-автомобіль”, який заохочує людей захоплюватися можливостями електромобілів. Пікап Hummer EV і його варіант позашляховика Hummer EV SUV є вражаючими демонстраціями технологій GM. Обидва пропонують серйозні можливості позашляхової їзди, технологічний інтер’єр та дуже потужні електричні двигуни. (Обмежена серія Hummer EV Edition 1 мала потужність 1,000 кінських сил.) Проте ці супервантажівки також мають недоліки традиційного Hummer, такі як велика вага, значні витрати та неефективні силові установки.

Cadillac, розкішний бренд GM, має два значущі електромобілі, на які варто звернути увагу. Cadillac Lyriq – це перший електричний автомобіль бренду, класифікується як невеликий позашляховик. Його витягнуті пропорції надають йому вигляд вантажної легкової машини. В найближчому майбутньому Cadillac планує випустити висококласний електричний седан під назвою Celestiq. Цей автомобіль, створений на замовлення, буде коштувати між доступними лінійками розкоші EV, такими як BMW i7 і Mercedes-Benz EQS, та серйозно дорогим Rolls-Royce Spectre.

4. Hyundai Motors

Hyundai та її сестринська компанія Kia – це південнокорейські автовиробники, які останніми роками роблять великі кроки у світі електромобілів. Вони розпочали з Hyundai Kona Electric та Kia Niro EV, які були електричними версіями існуючих бензинових автомобілів. Обидві компактні моделі взлетіли на верх Edmunds EV SUV рейтингу. Наступні пара електричних позашляховиків автовиробників, Hyundai Ioniq 5 та Kia EV6, вразили своїм ретро та футуристичним дизайном. Недавно Ioniq 5 був названий найкращим електричним позашляховиком за версією Edmunds, і лінійка росте з випуском седана Ioniq 6. У цьому році Kia планує запустити свій EV9, електричний позашляховик з трьома рядами сидінь і орієнтованим запасом ходу більше 500 км.

Genesis, розкішний бренд Hyundai, також входить до бізнес класу електромобілів. Вони розпочали з GV60, маленького позашляховика з орієнтацією на високу продуктивність, перед тим, як випустити дві електричні версії бензинових моделей: електрифікований компактний позашляховик Electrified GV70 та електрифіковане середньорозмірне седан G80.

Ці електромобілі – це частина стратегії електрифікації Hyundai та стратегії Plan S Kia. Обидва бренди планують значно розширити лінійку електромобілів Hyundai і Kia, збільшити обсяги продажів і частку на ринку до кінця цього десятиліття.

5.Група Volkswagen

Після короткочасних експериментів з e-Golf (електричною версією компактного хетчбека Golf), Volkswagen розробив електричний автомобіль з нуля. Його новий підбренд ID почав з моделі ID.3, яка доступна тільки в Європі, в США представлений більший компактний позашляховик ID.4. У 2024 році заплановано дебют електричного фургона ID. Buzz з ретро-стилем, натхненним старим фургоном VW Bus. В найближчому майбутньому також очікується випуск електричного седана ID.7. Окрім того, Volkswagen прагне більше уваги приділити інтеграції програмного забезпечення, в рамках своєї стратегії Accelerate.

Audi, розкішний бренд Volkswagen, пропонує солідний, але дещо заплутаний вибір електромобілів. Починаючи з меншого, є компактний позашляховик Q4 e-tron і його варіант Sportback, які мають спільну платформу і силові установки з VW ID.4. Далі йде більший позашляховик Q8 e-tron, раніше відомий як Audi e-tron. У нього також є варіант Sportback, і найближчим часом з’явиться Q8 Sportback. Нарешті, є седан високого класу e-tron GT та його високопродуктивний варіант RS e-tron GT.

Porsche має один електричний автомобіль, Taycan, з кількома варіантами під назвою Taycan. Звичайний Taycan – це елегантний седан, як і будь-який Porsche, він доступний в багатьох комплектаціях – включаючи популярні моделі 4S, GTS та Turbo – з різними рівнями потужності та продуктивності. Taycan Cross Turismo – це версія універсалу з додатковим вантажним простором. Він також доступний у версіях 4S та Turbo. Нарешті, є Sport Turismo GTS, який пропонує знижену висоту підвіски і займає проміжне положення між Cross Turismo 4S та Turbo.

Bentley і Lamborghini, також належать до групи Volkswagen, обидва планують випускати електромобілі, хоча жодні серійні автомобілі поки не були представлені.

6. Nissan

Nissan був одним з перших автовиробників, які розпочали нову еру сучасних та доступних електромобілів. Це сталося ще у 2011 році, коли дебютував Nissan Leaf – маленький хетчбек з незвичайним дизайном та запасом ходу приблизно 160 км. Поточна модель Leaf має оцінений запас ходу від 230 км  у базовій комплектації Leaf S до 350 км у вищій комплектації Leaf SV Plus. Другим електромобілем автовиробника став компактний позашляховик Nissan Ariya, який пропонує більший запас ходу, простір, технології та продуктивність в обмін на значно вищий ціновий сегмент порівняно з Leaf. Він конкурує з автомобілями, такими як Ford Mustang Mach-E та Hyundai Ioniq 5.

7. BMW

Моделі “i” компанії BMW позначають її транспортні засоби, які використовують тільки електрозапалювання. Бренд спочатку випускав електрифіковані автомобілі у формі компактного хетчбека i3 (доступного як чистий електричний автомобіль або з двоциліндровим бензиновим генератором запасу ходу) та стильного спортивного гібридного автомобіля з підключенням до мережі i8. Проте, у поточному асортименті BMW ви знайдете тільки електричний автомобіль i4 компактного седана, виключно електричний седан i7 та підключаємий гібридний автомобіль iX середньорозмірного позашляховика. Ці нові моделі насичені технологіями, включаючи останню версію операційної системи iDrive від BMW.

BMW також пропонує підключаємі гібридні версії (PHEV) багатьох своїх основних моделей. Імпресивний асортимент так званих “електрифікованих” транспортних засобів є частиною глобальної стратегії компанії Power of Choice, яка має на меті надавати різноманітні транспортні засоби для задоволення потреб клієнтів.

8.Mercedes-Benz

Mercedes-Benz ввійшов у еру сучасних електромобілів з дебютом B-Class Electric у 2014 році. Цей хетчбек схожий на фургон був адаптований з B-Class, який був доступний за кордоном, і мав запас ходу лише приблизно 160 км. Однак першим автомобілем, розробленим для електричної версії від самого початку, був великий седан EQS. Mercedes використовує структуру найменувань, схожу з тією, що для автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, але з додаванням літер “EQ” на початку.

Таким чином, EQS приблизно еквівалентний за розміром та ціною S-Class, хоча обидва автомобілі мають значні відмінності. У нижній частині асортименту знаходиться EQB – малий позашляховик, який є єдиним автомобілем у лінійці EQ, який по суті є електричною версією бензинового автомобіля (у цьому випадку GLB). Далі є седан EQE, який є еквівалентом E-Class. Позашляховий варіант EQE – це позашляховик EQE. Нарешті, є вже згаданий EQS і його кросоверний варіант – EQS SUV. Електричні автомобілі Mercedes мають великий запас ходу, відблизно від 380 км до понад 650 км, за результатами тестування реального запасу ходу Edmunds.

9.Rivian Automotive

Rivian – це автовиробник з Каліфорнії, який має завод в Іллінойсі. Наразі він пропонує дві моделі: R1T – це повністю електричний пікап, і R1S – варіант позашляховика. R1T був одним із перших повністю електричних пікапів на ринку, за яким слідував більший Ford F-150 Lightning. У 2022 році ми відзначили R1T премією Edmunds Top Rated Editors’ Choice за враження, яке він залишив на перший погляд, та перевершення наших очікувань.

Amazon є великим інвестором в Rivian, і в 2019 році обидві сторони уклали угоду про виробництво близько 100 000 електричних фургонів для електронної комерції. Того ж року Ford інвестував 500 мільйонів доларів у Rivian, і вони оголосили про співпрацю щодо розробки електромобіля для бренду Lincoln. Однак у 2021 році Ford оголосив, що відмовляється від угоди та планує працювати самостійно. Rivian також наразі перебуває у переговорах про відмову від угоди з Amazon після того, як електронний роздрібний гігант придбав менше фургонів, ніж очікувалося.

10.Lucid Motors

Lucid – це американська компанія з заводом у штаті Аризона. Це відносно новий автовиробник, який зробив великий вплив зі своїм розкішним електричним автомобілем високого класу Lucid Air. Air – це великий седан, який конкурує з Tesla Model S. Є декілька рівнів комплектації, і кожен вирізняється за продуктивністю, запасом ходу та функціями. Залежно від конфігурації, яку ви замовите, Air може мати двигун потужністю 1 050 кінських сил з двома моторами і прискоренням, схожим на спортивний автомобіль, або може подорожувати понад 900 км на одному заряді.

Ці автомобілі не є дешевими. На момент написання цього тексту Air коштує приблизно 87 000 доларів для комплектації Pure і може зрости до 250 000 доларів для майбутньої версії високопродуктивної Sapphire з двигуном потужністю 1 200 к.с. Комплектація Grand Touring з великим запасом ходу розташовується в середині діапазону і коштує приблизно 138 000 доларів.

Якщо чесно, є й інші виробники електрокарів

Зазначені вище автокомпанії –  не єдині, хто виробляє електромобілі. Однак не всі з них мали такий же вплив або різноманітність у своєму асортименті. Toyota, наприклад, є однією з найбільших автомобільних компаній у світі, але її перший автомобіль, розроблений для чисто електричної версії (під дивним ім’ям bZ4X), прибув пізно на вечірку і не приніс багато нового на стіл. Аналогічна історія з Lexus та його RZ 450e, який виглядає, відчувається і керується гарно, але має запас ходу, який не конкурентоспроможний по відношенню до інших електромобілів у своєму ціновому діапазоні.

Subaru спільно розробив свій перший електромобіль, Solterra, з Toyota. І хоча він пропонує непогані можливості для бездоріжжя для електромобіля, він стикається з такими ж проблемами, як його родич з Toyota: середнім запасом ходу та полюсним положенням водія.

Volvo протягом останніх років пропонував декілька гібридних автомобілів з підключенням, але його першим повністю електричним автомобілем став XC40 Recharge – субкомпактний розкішний позашляховик. Далі був Volvo C40 Recharge, варіант XC40 з нахиленим заднім дахом. Ці “сестринські” електромобілі роблять чудове перше враження, але у C40 погана видимість назад, і у обох є оцінені EPA запаси ходу, які нижчі у порівнянні з конкурентами. Наприкінці 2023 року Volvo запустить EX90 – розкішний електричний позашляховик з трьома рядами сидінь і запасом ходу приблизно 500 км.

Polestar колись був компанією, яка модифікувала і виробляла високопродуктивні Volvo, але потім був перетворений на власну електрифіковану компанію з унікальними транспортними засобами. Першим виробленим автомобілем був Polestar 1 – стильний гібридний купе з підключенням, яке мало короткий дворічний термін служби. Більш масовою моделлю Polestar є Polestar 2 – малий підйомний седан, який конкурує з Tesla Model 3. Проте висока початкова ціна порівняно з конкурентами і менш ефективний електричний двигун стримують Polestar 2 від потрапляння до нашого основного списку. Пізніше в 2023 році Polestar запустить Polestar 3 – перший позашляховик бренду, який прагне конкурувати з Tesla Model Y.

Mini, яка є частиною групи BMW, почала випробовувати свій Mini E в 2009 році. Перший повністю електричний Mini Cooper був доступний лише в лізинг і продавався у невеликих кількостях. Приблизно через десять років британський бренд випустив Mini Cooper SE – повністю електричну версію Mini Cooper третього покоління дводверної Hardtop. Але хоча Mini Cooper SE відповідає драйвовому характеру марки Mini, його невеликий запас ходу та відсутність практичності для великих сімей стримували його від досягнення вищого рівня в наших рейтингах.

Оцініть статтю
х-авто - все про електромобілі
Додати коментар